niedziela, 20 marca 2016

Odświeżenie bloga- zakupoholiczka aliexpressowa:)


Postanowiłam odświeżyć mój blog. Niedawno "odkryłam" aliexpress i wpadłam jak śliwka w kompot. Będę się z Wami dzielić moimi zakupami i odczuciami odnośnie tych produktów.  
To jest mój pierwszy zakup na aliexpress- kolczyki Roxi. Jak widać w jednym miejscu są zalane- ale napisałam o full refund i bez problemu dostałam zwrot.


Ostatnio  kupiłam też pasujący do kolczyków pierścionek, wygląda super. Wybita próba 18KRGP http://www.aliexpress.com/item/DFR221/1757219298.html



Od tego samego sprzedawcy kupiłam ten pasujący do siebie zestaw.



Kolczyki pod linkiem:






Rozmiary wychodzą takie same jak piszą, a ja przezornie wybrałam większy-kupiłam rozmiar 10 i jest trochę za duży na mnie. Cały zestaw wygląda na drogi i kamienie wyglądają jak bardzo dobrej jakości cyrkonie. Baranki (zapięcia) do sztyftów maja wybitą próbę 925.
Jestem strasznie zadowolona z tych zakupów- nawet na prezent byłby dobre.
Wszystkie 3 rzeczy (2 pierścionki i sztyfty) kupiłam z kuponem 6/6,01 i zapłaciłam tylko 0,33zł!!! Więc czasami przychodzą te cebulowe zakupy:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz