wtorek, 26 lipca 2016

Shellac CND z aliexpress Creekside, Field Fox

 Od dawna chciałam kupić lakiery CND Shellac z aliexpress. Wreszcie znalazłam super ofertę 12 lakierów za  29.74$ z nowymi, letnimi kolorami m.in.: Creekside, Field Fox, Salomon Run, Wisteria Haze. Ze sklepu SMART CHOICE, więc myślałam że skoro Smarty są polecane to będzie to dobry zakup... Tu link do aukcji
http://pl.aliexpress.com/item/Free-Shipping-New-arrival-Soak-Off-UV-LED-Nail-color-gel-polish-12-pcs-lot-10ml/863024578.html?spm=2114.13010608.0.164.34257t
 Jak widać na zdjęciach lakiery wyglądają na pierwszy rzut oka na oryginały. Na necie sa porady jak odróżnić czy to oryginał czy podróba. Niby po spodzie lakierów można to sprawdzić, ale jak szukałam CND na ali to była też możliwość za dodatkową dopłatą kupienia buteleczek z "oryginalnym" spodem. Więc po wyglądzie nie dowiecie się czy to na pewno nie podrobione lakiery.



 Made in USA:)
 Co z tego że lakier Creekside wygląda na piękny letni błękit... Niestety ten efekt nie utrzymuje się długo...
 
Na następnym zdjęciu Creekside po 1 dniu (na bazie Sapphire). Gdy dałam na "ich" bazę kolor Field Fox to trzymało się, ale mimo to lakiery mają słabą pigmentację.

Malowałam paznokcie 2 kolorami, oba potrzebowały czterech warstw, a nawet piąta by nie zaszkodziła:( Lakiery mają lekki smrodek, nie tak jak oryginały, które ponoć w ogóle nie mają zapachu. Był to mój najdroższy zakup z ali- najdroższe lakiery w przeliczeniu na sztukę, a mimo to jakościowo były gorsze od niektórych lakierów za dolca.
Generalnie nie polecam...


2 komentarze:

  1. Od samego początku mojej przygody z hybrydami używam lakierów marki CND Shellac i jeszcze nigdy się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kłania sie czytanie ze zrozumieniem. Nie wątpię że oryginały są dobre, tylko ja kupiłam z aliexpress- więc to podróby.

    OdpowiedzUsuń