środa, 28 września 2016

lakiery hybrydowe Belle Fille- wzornik 187, 147, 048, 023, 014

Mam przyjemność przedstawić Wam piękne, trwałe i dobrze odmaczające sie lakiery. Cena standardowa to 1,98$, a kupiłam za 0,99$.
https://pl.aliexpress.com/item/Hot-Sale-7-3ml-BELLE-FILLE-UV-LED-Nail-Gel-Long-Lasting-Gel-Polish-Choose-Any/32698036195.html?spm=2114.13010608.0.0.xsCc2W
WSZYSTKIE lakiery na wzorniku i na paznokciach (na paznokciach używałam już 4 kolory) potrzebują TYLKO 2 warstw do pełnego krycia. Ładnie się rozprowadzają, maja inną konsystencję niż Bling (ciągnące glutki) i HNM (gęste). Te są dosyć rzadkie, ale nie ma opcji o zalaniu skórek.
Minusy? Tak, lakiery ściarają się z czubków paznokci i po tygodniu 2 różne topy które używałam się ścierały z lakierów ( u innych marek tego nie zauważyłam).
Pierwszy raz miałam tak by wszystkie 5 lakierów które kupiłam były ładne i żebym nie miała chociaż do jednego zastrzeżeń.

Na wzorniku na górze widoczne sa też Bling 19 i Focallure 75. Ale w porównaniu z Belle fille te lakiery wypadają blado... na wzorniku maja po 4 warstwy a nadal prześwitują.... Jakaś porażka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz