poniedziałek, 20 lutego 2017

Lakiery fluorescencyjne z Elite99 6723, 6706, 6708 i wzornik Elite99 1543, 1556, 1600 i HNM 1550

 Wczoraj w nocy nie mogłam spać, jak wróciłam z łazienki to kątem oka zobaczyłam że blisko mojej twarzy coś małego, okrągłego się świeci- przestraszyłam się, ale z ciekawości musiałam spojrzeć co tak się świeci. A to moje paznokcie
A najpierw byłam zła że te lakiery fluorescencyjne Elite99 nie świecą w ciemności, bo oglądałam przy zgaszonym swietle i nic. Mówię sobie- trudno kolejny bubel z ali. A tu takie zaskoczenie





Wrzucam moje nowe zdobycze:
1.Elite99 w małych butelkach, brąz tylko 2 warstwy, reszta po 3
2.HNM, 1550, piękny czerwony brokacik
3. Wspomniane lakiery fluorescencyjne- wszystkie po 4 warstwy.
Ciężko się nimi maluje bo są bardzo gęste, ale bardzo łatwo zrobiłam nimi ombre- właściwie tylko pomalowałam górę paznokcia na róż, dół na fiolet i same się połączyły
Na paznokciach dałam 2 warstwy białego i 3 lakieru. Na kciuku mam Elite99 1477 tylko 2 warstwy, a efekt "dzienny" podobny do tego fluo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz