poniedziałek, 27 marca 2017

Focallure w srebrnej butelce i malowana myszka minnie na paznokciu

Przedstawiam lakiery hybrydowe Focallure w srebrnej, oszronionej buteleczce. Kupiłam jak były nowością i były tanie, teraz kosztują ok.1,7$ i jest to bardzo dobra cena jak na hybrydy o takiej jakości i tak dobrym kryciu.
Spodziewałam się że lakiery będą odpowiednikiem Color Tale i Bling, bo mają taką samą kolorówkę. Jednak Bling i Rosalind, które kupiłam na aliexpress są ciągnące i gęste. Te lakiery mają zupełnie inną konsystencję, są lekko gęste, ale widać po prostu że są super napigmentowane... Bardzo fajnie się nimi maluje paznokcie i śmiało można poprawiać i poprawiać zanim się włoży do lampy, bo na pewno nie zaleją skórek.
Więc są kolory (nr.172) które pięknie pokryły po pierwszej warstwie! Kolor J04 potrzebował 3 cieniutkich warstw, ale to zawsze jest tak przy jasnych kolorach.
Tu na zdjęciu z myszką Minnie  też kolor 172, w którym się zakochałam. W rzeczywistości wpada bardziej w fiolet.

1 komentarz:

  1. Póki co mam tylko jeden z tych lakierów, czekam na 3 następne kolory, ale podzielam Twoje zdanie :) są super!

    OdpowiedzUsuń