czwartek, 5 maja 2016

Negative space nails z Bling, Elite99 i Sioux

 Moja lewa ręka pomalowana oczywiście lakierami z aliexpress.
 Srebro to Bling 07, różowy nudziak to sioux 091 wymieszany z różem, + elite99 1477.
Lewa i prawa ręka inaczej. Nawet nie próbowałam lewą ręką robić tych negative space, bo prawą zajęło masę czasu

 Są 2 sposoby na malowanie takich paznokci:
1. malowanie całego paznokcia jednym kolorem, a później zmywanie pędzelkiem zwilżonym cleanerem i po utwardzeniu można domalować następne paseczki  je wyrównać znowu zwilżonym pędzelkiem;
2. precyzyjne malowanie każdego paseczka osobno tak by nie wyjść poza określony wzór - i ja tak upierdliwie maziałam cienkim jedną pędzelkiem przez 1,5h jedną rękę. Zwykle tyle czasu robię dwie ręce:)
Zdjęcia powiększają się- wystarczy kliknąć na nie i obejrzeć w drugim oknie:)

4 komentarze:

  1. Świetne pazurki:) ja właśnie zamowilam zestaw startowy z semilak a kolorki z elite99. Co ogólnie sadzisz o elite99? Widzę ze często ich uzywasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kolory z Elite99 nie odmaczają się, więc uważaj. Bardziej polecam HNM- wszystkie lakiery się ładnie trzymają i ładnie odmaczają się po acetonie.

      Usuń
    2. Dzięki:) przyszedł do mnie już szary kolor z elite99 i ten akurat dobrze się odmacza, ciekawe co będzie z resztą. czytałam dużo dobrych opinii o HNM i na pewno tez coś z tej firmy zamówię:)

      Usuń