czwartek, 5 maja 2016

Snake skin HNM, Elite99, Sioux czyli wężowa skórka z ombre z aliexpress

 Moja prawa ręka dokończona drugiego dnia, bo malowanie pierwszej zajeło masę czasu:)
Nudziak to sioux 091 wymieszany z różem, + elite99 1477 na ombre pod weżową skórką, a na skórę węża top wymieszany z czarnym HNM 1348.
Lewa i prawa ręka inaczej. Nawet nie próbowałam lewą ręką robić tych negative space, bo prawą zajęło masę czasu

A wężową skórkę robiłam tak:
1. malowałam bazowym kolorem do 3/4 paznokcia, resztę ciemnym różem i rozmazałam te 2 kolory pędzelkiem ( malowałam tak 2 warstwy)
2. na wężową skórkę -mieszam kilka kropel topu z kroplą czarnego lakieru na plastikowej folii- nakładam na paznokieć i szybko nakładam małe kropelki topu koło siebie- utwardzam i gotowe:)
Bardzo łatwe, a fajny efekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz