czwartek, 17 listopada 2016

Hybryda termo Belen 4219



To moje aktualne paznokcie:) Znowu zachwycona jestem kolorem termoaktywnym, tym razem Belen 4219. Kolor zmienia się na 3 kolory. Ciepły to nudziak, zimniejszy to rozbielony pomarańcz, a zimny to czerwony pomarańcz, kolor zbliżony do Tropix CND Shellac (którego podróbkę z Belen mam na palcach wskazującym i małym).
....a i oczywiście noszę już 1,5 tygodnia i nie ma odprysków. Tylko podpadały mi cyrkonie, więc nie będę pokazywać jak teraz wyglądają:)



 Hybryda potrzebuje 4 warstwy do idealnego krycia, ale warto się pomęczyć bo efekt jest cudowny, szczególnie w taką mroźną pogodę za oknem.
 Tu na zdjęciu pierścionek z aliexpress, który kupiłam za 0,79$ i wygląda jak ze srebra. Noszę go non stop od ponad miesiąca (ręczne pranie, zmywanie naczyń i inne prace domowe) i nic się nie ściera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz