czwartek, 3 listopada 2016

Piękna fukcja na jesień- Focallure I'm gel polish 75

 Piękna fukcja na jesień- czyli lakier hybrydowy Focallure I'm gel polish nr 75 prosto z Chin.
Niedawno poleciłam mojej kuzynce lakiery hybrydowe z Aliexpress. Po dłuższym czasie używania tych lakierów, wysłała mi zdjecie swoich paznokci pomalowanych tymi lakierami z napisem "Dobre, a chińskie". Ja po dłuższej przygodzie z hybrydami z ali, mogę jedynie powiedzieć "Dobre, BO chińskie".
Śmiało mówię i piszę do Was z całego serca- nie ma innych lepszych hybryd na rynku w porównaniu cena do jakości, niż te dostępne na aliexpress.
Owszem są lakiery wpadki, są marki z których jeden lakier jest super, a drugi do d***. Ale patrząc na to jaką przyjemność daje kupowanie nowych lakierów w promocji po dolca- to ... ten zrozumie kto już wpadł w wir zakupów na ali:) A największą przyjemnością jest jak te lakiery okazują się super jakościowo i fajnie się nimi maluje- tak jest w przypadku hybryd firmy Focallure.
 Jedyny minus jaki zauważyłam - słabe krycie. Testowałam już ponad 15 kolorów i zdecydowana większość  potrzebuje 4 warstwy. Ten kolor 75 potrzebował 5 warstw, ale było warto- efekt mnie zaskoczył.
A Wy jak? wciągnęłyście się już w wir zakupowy na ali? Macie za sobą pierwsze próby hybryd z Chin? Piszcie do mnie- to mnie bardzo motywuje do lepszej pracy nad blogiem...:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz