czwartek, 7 kwietnia 2016

Gel nail HNM 1595 - piękny błękit lakieru hybrydowego

Dziś zrobiłam sobie wiosenne pedi Nie mam na czym malować to zostały stopy.


Na zdjęciach wydaje mi się że kolor jest bardziej żarówiasty. Normalnie jest taki stonowany. Jak widać 3 warstwy to pełne krycie. 









Podczas malowania był dosyć gęsty i zostawiał lekkie maziaje, ale po chwili sam się poziomował. Nie mam porównania z innymi droższymi markami, ale np. Bling się szybciej poziomował. Ja jestem zadowolona z efektu końcowego i coś czuję że będzie to mój faworyt paznokciowy. I przy malowaniu generalnie nie sprawiał strasznych problemów, ale nie rozsmarowywałam go jakoś specjalnie długo - po prostu pomalowałam i zaczęłam następne paznokcie malować i w między czasie lakier się poziomował. 


 Today I took a spring pedicure. I've got manicure on hands, so it's time to feet:)
In the pictures it seems to me that color is more neon than normally. As you can see 3 layers is complete opacity. In painting was quite thick and leave a slight shortcomings, but after a while it been giving level. I do not have a comparison with other more expensive brands, but for example Bling was faster leveling. I am pleased with the final result and I feel that this would be my favorite gel nail. Generally it didn't cause terrible problems in painting, but I didn't paint it specially long - just I painted and began to paint the next nails and in the meantime gel been giving level.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz