wtorek, 19 kwietnia 2016

Wzornik z HNM, Elite99, Belen i sexy Mix.

Wczoraj przyszły mi lakiery Sexy Mix 050 i 054. Są bardziej lejące niż inne które zamawiałam na ali i bardziej śmierdzące Przyszły bardzo szybko, bo zamówione 29 marca. Uwaga na wzorniku pomalowałam nimi tylko jedną warstwę i jak widać pokryły! Pewnie na paznokciach będzie trzeba 2 warstwy, ale to i tak super. Jeszcze dodam, że lakiery Sexy Mix nie były pełne na max, ale jak widać mają niby 7 ml, a są dużo większe niż HNM, a one mają 8ml... 


 I pokazuję mój wzornik który też przyszedł mi z aliexpress. Kosztował ok.0,35$ i na zdjęciach w aukcji wyglądał na koło:)


Zaczynając od Belen 09958 na wzorniku 2 warstwy, ale na paznokciach potrzebował 3. Malowałam nim paznokcie koleżance i super się malowało i fajnie się odmaczał.
Belen 90546 - 3 warstwy jeszcze nie używałam
Belen 90483 - 2 warstwy, ale na paznokciach może potrzebowac 3, ma malutkie słodkie drobinki.
Belen 40529 - 3 warstwy, na zdjęciu wygląda na bardziej niebieski, ale ładnie pasuje kolorystycznie do tej zieleni obok...
czyli Elite99 1467- na wzorniku pełne krycie 2 warstwy
Elite99 1344- 3 warstwy, mam go na paznokciach, to taki mleczny kolor z większymi drobinkami niż Belen 90483
Elite99 1477- na paznokciach pełne krycie w dwóch warstwach, w rzeczywistości jest bardziej intensywny.
Elite99 1579- 3 warstwy i fajny stonowany kolorek
Jak ktoś się przyglądał to zauważył że Elite99 i HNM mają prawie takie same wzorniki, więc pewnie jeden kolor z Elite99 i HNM to będzie to samo...
HNM 1476 - 2 warstwy i jest to intensywny kolorek, taki neonowy pomarańczowy róż. Dobry na dyskotekę z lampami ultrafioletowymi bo świeci jak szalony pod lampą:D
HNM 1348 - piękna głęboka czerń, polecana na forach i 2 warstwy na wzorniku
HNM 1595 - 3 warstwy na paznokciach, piękny błekit
no i Sexy mix 054 i 050 - po jednej warstwie, jak będę używać to napiszę jak się sprawują.

 Zdjęcia można powiększyć klikając na nie... z bliska widać ładne drobinki w tych kolorkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz