poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Lakiery HNM 1595, 1476 i 1348, oraz Belen 90483, 90546, 09958 i 40529

 Dziś przyszły mi lakiery Belen i HNM zamówione 12 marca. Może dlatego że kupiłam 7 sztuk to przyszły szybciej?

 










Kolory HNM jak na zdjęciach na aukcji i wyglądają na fajnie napigmentowane.
A Belen to kolorówka schellac i jedynie na aukcji Sun bleached wyglądało na jaskrawy żółty- ale zaryzykowałam i miałam nadzieje że będzie kolor wyglądał w rzeczywistości jak w oryginalnym schellaku i się nie zawiodłam
Buteleczki wypełnione full- jak mam nadzieje widać na zdjęciach.



Lakiery HNM mają wiekszą wizualnie buteleczkę niż znany Bling, a Belen to identyczna butelka co Bling i Elite99. Myślę, że są to idealne pojemności dla kogoś kto będzie malował paznokcie dla siebie i znajomych.
Kolor 1595 HNM to piękny błękit, dobrze napigmentowany. Wygląda że nie będzie potrzebował 3 warstw- zobaczymy.
Kolor 1476 HNM to dzika malina:) lekko przeźroczysty lakier.
Kolor 1348 HNM to głęboka czerń. Z opisów innych internautek daje idealne krycie po 2 warstwach.


Lakiery Belen z kolorami schellac, zamówiłam na promocji po mniej niż dolca:)
Kolor Belen 40529 to Hotsky to Tchotchky
Kolor 09958 to STEEL GAZE, nazwałabym to stare złoto, ma fajny złoty brokacik.
Belen 90546 to odpowiednik Sun Bleached, i wygląda na pięknego pastelowego bananka.
Belen 90483 to Bare Chemise, jak się mocno przyjrzeć to ma delikatne drobinki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz